tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 71

Het was 6 uur 's morgens en me wekker liep af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we met ons laptop vertrokken naar het bedrijf. Eenmaal aangekomen op het bedrijf zijn we bezig gegaan met het in meten van het opvang bakje voor spanen en zodra alles klaar is komen de tekeningen op de site te staan. Naar dat we alles hadden op gemeten zijn we het gaan ontwerpen in inventor en het ging makelijker dan we gedacht hadden. We kwamen nog wel een paar dingen tegen wat nog niet echt lekker liep maar dat was zo weer opgelost. De plek waar het bakje komt zit ook open een rot plek waar meet heel veel hoeken en uitsteeksels. Tegen 1 uur zijn we gestopt en zijn we naar de kantine gegaan om te eten. daar hadden we soep vooraf en daarna aardappels en een stuk vlees met kaas en groeten er over en het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we eerst even gekeken of we nog mail hadden en zo. Tegen 3 uur zijn we naar het internaat gelopen om onze vieze kleren weer heen te brengen n onze schone kleren weer mee terug te nemen. Toen we tegen kwart voor 4 weer in ons appartement waren hebben we eerst de kleren opgeruimd en hebben we nog even achter de laptop gezeten. Tegen 4 uur zijn we nog even weer naar buiten gegaan en hebben we even rond gelopen. Toen we tegen 5 uur weer uur weer terug waren hebben we nog heel even achter de laptop gezeten en tegen 20 over 5 zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we aardappels, wel een kilo niet normaal hoe veel en gehakt met daarover een laag ei en nog een bakje yoghurt. Toen weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.