tjadeinjicin.reismee.nl

uitleg van hoe en wat

Hallo, ik wou even de reden vertellen waarom er de afgelopen tijd niks meer op de site kwam te staan. Het is als volgt, ik ben vorige week een paar dagen in Nederland geweest en daar had ik geen tijd om een verhaaltje te typen. Toen we weer terug waren bleek dat we geen internet hadden maar dat is vandaag weer opgelost. Ik zal zo snel mogelijk weer een verhaal typen om jullie weer op de hoogte te brengen. Het kan nu nog weer tot dinsdag duren omdat we van het weekend in een ander appartement zitten omdat in ons en appartement een probleem is in de badkamer met de leidingen. We zullen daar denk ik geen internet hebben daar is het vanaf volgende week weer normaal.

Groeten Tjade

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!