tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 90&91

Dinsdag morgen bleek dat me wekker het nog steeds deed. Naar da ik me had gewassen en heb gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar hebben we vandaag de laatste loodjes gelegd aan ons verslag. Ik ben ook nog even verder gegaan met de weekstaten invullen maar dat was maar even. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we spaghetti met een lekkere saus. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden en daarna zijn we naar de lidl gegaan om bootschappen te doen. daar hebben we brood, beleg en drinken gekocht. We moesten ook nog wadmiddel mee nemen voor de school zodat ze onze kleren konden wassen, dus hebben we dat ook maar mee genomen. Na dat we hadden afgerekend zijn we naar het internaat gegaan om de wasmiddel heen te brengen. We hebben ook direct onze kleren weer mee genomen die daar klaar lagen, schoon en opgevouwen. Toen we wee in ons appartement waren heb we eerst alles netjes opgevouwen en opgeruimd. Daarna hebben we nog even op msn en hyves gekeken en een beetje informatie opgezocht op het internet. Tegen half 6 zijn we naar het internaat gelopen om te eten. daar hadden we ook deegwaren met saus en gehaktballetjes. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even op msn gezeten en tegen half 11 zijn we gaan pitten.

Woensdag ging me wekker ook weer veel te vroeg af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we vertrokken naar het bedrijf. daar hebben we gepraat met Dhr. Beneš en hebben we ons verslag nog even na gelopen en wat dingen aan gepast. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een schnitzel en een bakje met komkommer. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden. Tegen half 3 zijn we onze spullen gaan pakken voor het sporten. Toen we de deur uit wouden stappen begon het toch te hozen niet normaal, we hebben nog een kwartier gewacht maar het werd maar niet minder. Naar dat wachten zijn we maar weer in ons appartement gaan zitten en gaan we morgen maar sporten. We zijn daarom maar een beetje op het internet gaan rond snuffelen en zo. Tegen half 6 zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we een soort krieltjes met van alles er door en een salade en drinken. Toen we dit op hadden zijn we weer vertrokken naar het appartement. Daar heb ik dit verhaaltje getypt. Voor de rest van de avond weet ik nog niet wat ik ga doen maar komt vast wel goed.