tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 92 tot 96

Het was donderdag 6 uur toen me wekker af ging. Naar dat ik me had gewassen en had gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar zijn we bezig geweest met een program schrijven van ons project die we moesten maken (een opvang bak voor spannen). Dit hebben we gedaan in mastercam. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een stukje vlees. Die avond hebben we eten gehad in onze vaste restaurant. De rest van de dagen hebben we niet veel gedaan omdat het nog hard regenden. We zijn zaterdag avond nog even uitgeweest maar er was niet veel te beleven. We hebben ook heel wat informatie verzameld voor onze verslagen waar we het nog over gaan doen. zondag ben ik nog even bezig geweest met de weekstaten invullen.

Maandag liep we wekker weer om 6 uur af. Naar dat ik me heb gewassen ben ik gaan eten en zijn we naar het bedrijf vertrokken. Vandaag hebben we het programma afgemaakt en zijn we begonnen met het CNCen van het product. Niet alles ging goed en we moesten dus nog een paar aanpassingen doen. het was wel leuk op te zien hoe iets werd gewaakt wat je zelf hebt geconstrueerd. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we deegwaren met een sausje met van alles er door ook lever en zo wat dan wat minder was. Toen we in ons appartement waren ben ik bezig gegaan met me weekstaten invullen. Tegen half 6 zijn we gaan eten in het internaat, daar hadden we rijst met saus. Toen we er weer waren ben ik begonnen met dit verhaaltje schrijven. Vanavond ga ik ook nog even bezig met een ander verslag schrijven.

Groeten Tjade

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!