tjadeinjicin.reismee.nl

dag 97 en 98

Dinsdag deed me wekker om 6 uur weer raar. Naar dat ik me wekker de hoek in had gesmeten ben ik me maar gaan wassen en ben ik gaan eten. Naar het eten zijn we vertrokken naar het bedrijf. we hebben toen onze spannen opvangbak verder afgemaakt en pas gemaakt. Het ging niet zo makkelijk omdat er nog al veel randjes in zaten die we eerst niet zagen. Tegen 1 uur gingen we eten in de kantine. We hadden soep vooraf en daarna aardappels met een Nederlandse schnitzel zijden ze maar dat vlees had ik in Nederland nog nooit gezien maar goed het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we eerst nog gekeken of we mail hadden en tegen 3 uur zijn we onze kleren gaan ophalen. De kleren waren al droog en konden dus zo in de tas. Toen we weer in ons appartement waren hebben we alles nog even op geruimd en ben ik nog even bezig geweest met me verslag. Tegen half 6 zijn we naar het internaat gelopen om te eten en het smaakte weer goed. De rest van de avond heb ik nog even op msn gezeten en voor de restniet zo veel.

Vandaag deed me weker het nog steeds dus er weer uit. Naar dat ik me had gewassen en had gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. daar heb ik me laptop de andere spannen opvangbak aangepast omdat we bij de nadere de juiste maten hadden. We moeten hem wel dieper maken omdat de baas graag wou de aanzuigbuis aan de zijkant kwam. Naar heel wat meten was hij klaar en kunnen we morgen beginnen met het programma schrijven. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we een soort brood met saus en een stuk gehakt en het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden en daarna de tas gepakt en zijn we gaan sporten. Naar 1 uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer richting ons appartement gegaan. Toen ik me wou douchen kwamen net Tana en Elena langs om wat dingen te vragen. We gaan dus ook nog een weekend lang kanoën. Naar dat alles was besproken moeten we ook al weer weg te eten in het internaat. Na het eten zijn we nog even bij de lidl langs geweest om bootschappen te doen. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Hierna ga ik me even douchen en de rest van de avond weet ik het nog niet.

Groeten Tjade

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!